.

Thursday, September 14, 2006

Bodø SV

For noen år siden bestemte jeg meg for å bli partipolitisk aktiv. Før har jeg alltid vært tverrpolitisk aktiv, men når jeg nå skulle velge, var valget enkelt. Det måtte bli SV. Typisk for meg er at jeg aldri er halvveis med på noe. Er jeg med så er jeg med, så nå har jeg vært leder av Bodø SV i to år før jeg trakk meg tilbake og sitter nå som vanlig styremedlem(september 06). Det er spennende å være med på politisk arbeid, og se at det man bidrar med faktisk når fram. Bodø SV var aktive i utarbeidelsen til SV sitt arbeidsprogram før valget 2005, og man kan finne flere av våre innspill i det ferdige arbeidsprogrammet. Jeg var 1 av 15 utsendte landsmøtedelegater fra Nordland SV på landsmøtet til SV der programmet ble stemt inn. Også det var en spennende prosess å ta del i. Jeg var i utgangspunktet noe skeptisk til partipolitisk arbeid, men har blitt positivt overasket. Mange spennende saker, og masse trivelige folk. Anbefales!

No comments: